Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hutcherson schreef:Straalkanker is vooral een woekering van de straal en niet een tumor.
Kwestie van vaak bijhouden en goed behandelen met jodium, hypozin of iets anders dan de bacterien buiten houdt.
Mariljo schreef:Mijn ervaring met straalkanker is van jaren geleden. Maar toen hebben ze op de kliniek onder narcose al het slechte weefsel weg gesneden en ijzer met platen er onder geschroefd. Zodat die platen er af konden voor verzorging. Weet alleen zo even niet waar ze om de paar dagen de stralen mee insmeerde, en dan flink watten er tussen en de plaat er weer op. Is weg gehaald en nooit meer terug gekomen. Ik denk dat je er anders niet veel mee kan want erger wordt het denk ik sowieso anders. Paard was wel iets jonger maar niet heel veel. Moet trouwens wel zeggen dat het bij dat paard heel erg was.
Ficky schreef:Mariljo schreef:Mijn ervaring met straalkanker is van jaren geleden. Maar toen hebben ze op de kliniek onder narcose al het slechte weefsel weg gesneden en ijzer met platen er onder geschroefd. Zodat die platen er af konden voor verzorging. Weet alleen zo even niet waar ze om de paar dagen de stralen mee insmeerde, en dan flink watten er tussen en de plaat er weer op. Is weg gehaald en nooit meer terug gekomen. Ik denk dat je er anders niet veel mee kan want erger wordt het denk ik sowieso anders. Paard was wel iets jonger maar niet heel veel. Moet trouwens wel zeggen dat het bij dat paard heel erg was.
Bij haar valt het mee ,loopt ook niet kreupel ,zijn nou goed gekapt voor betere doorbloeding,