Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zonnetje81 schreef:Die bakken zijn daar niet voor gemaakt.
Ik zou het bij officiele voertonnen/bakken houden.
Ik bewaar mijn voer in kliko's.
XladyX schreef:Zonnetje81 schreef:Die bakken zijn daar niet voor gemaakt.
Ik zou het bij officiele voertonnen/bakken houden.
Ik bewaar mijn voer in kliko's.
Hier moest ik wel om lachen “zou het bij officiële bakken houden, maar zelf doe ik dat niet”![]()
Hier ook ikea sortera bakken maar ben bezig iets te maken zoals corinadrenth laat zien. De sortera bakken zijn het net niet, door de witte kleur snel smerig en vind ze toch best rommelig staan nog
kimmie261 schreef:een berging van 1,5 x 2 meter, dus niet zo veelIk weet niet hoeveel ruimte je hebt, maar wij hebben een gereedschapskruiwagen ( op marktplaats voor een prikkie te vinden ) gekocht, ideaal, passen 4 zakken voer in, geen gedoe meer met smalle openingen van de tonnen en amper bij de bodem van de ton komen, plus ze zijn van ijzer, komt geen rat of muis doorheen..
Utixo schreef:Mijn lieve vriend heeft een aantal jaar geleden een voerkist voor me gemaakt. Zo als wat corinadrenth laat zien, maar dan met 6 vakken (meerdere paarden). Freaking fantastisch, ik wil echt niets anders meer. Hij is wel een slag groter, er passen ca 5 zakken per vak in, en ik heb de bodem nu rechtstreeks op de grond staan ivm het gewicht, maar ik hou ervan. De binnenkant van de deksel heb ik met krijtverf beschilderd.