Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carika schreef:Kan inderdaad, dan de zak daar in kiepen en dat dan als 'voorraadton'. Dan worden het wel erg veel tonnen haha. Een volle en een reserve voor balancer, muesli, slobber, ruwvoer.. dan zijn het al snel 8 tonnen? Eentje in gebruik, eentje op voorraad.Nog een voerton halen is het makkelijkste denk ik. Waarom is dat geen optie?
Mizora schreef:Ik gebruik een oude kliko, daar kunnen een paar zakken in (uit mijn hoofd gezegd 5 of 6). De bakken van de Action heb ik ook wel gebruikt maar moeten inderdaad erg voorzichtig behandeld worden.
Akshay schreef:Ik heb in mijn voerhok een oude vrieskist (klein model) die staat uiteraard gewoon uit, maar daarin zet ik mijn ''go-to-voorraad''.
Als ik echt meer heb gehaald dan ik in 2 weken openmaak, dan zet ik het in de kelder van ons huis. Onze kelder is muisvrij
De ''lopende voorraad'' waar ik dagelijks uit schep die zit in kunststof bakken met deksel. Maar dat zijn echt loeistevige bakken.. Mijn moeder heeft die 15 jaar geleden eens via haar werk kunnen overnemen.
Miss_Mii21 schreef:Akshay schreef:Ik heb in mijn voerhok een oude vrieskist (klein model) die staat uiteraard gewoon uit, maar daarin zet ik mijn ''go-to-voorraad''.
Als ik echt meer heb gehaald dan ik in 2 weken openmaak, dan zet ik het in de kelder van ons huis. Onze kelder is muisvrij
De ''lopende voorraad'' waar ik dagelijks uit schep die zit in kunststof bakken met deksel. Maar dat zijn echt loeistevige bakken.. Mijn moeder heeft die 15 jaar geleden eens via haar werk kunnen overnemen.
Kunstof , als het dicht is, is het ook muisvrij. Is ook wel een idee. Heb je een voorbeeld van zo'n bak?
c_alsemgeest schreef:Je hebt ook dichte dekenkisten, misschien is dat een optie? Passen, als je een grote neemt, ook meerdere zakken in.
DuoPenotti schreef:Ik heb op mp ooit een houten deken kist op de kop kunnen tikken. Net zo groot als die voor tuinkussens. Maar dan dus wel helemaal dicht