Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dierenfan schreef:Tip van de dag voor mensen met meewerkende dierenartsen. Neem novacam paard. Veel goedkoper en je hebt 10x zo weinig nodig omdat het 10x zo sterk is. Toen wij 3 grote honden op de novacam hadden. Jaren geleden hoor! Deden we met 1 fles novacam paard 1 jaar en dan heb ik het over 110 kg hond die het dagelijks kregen. Destijds kostte het 36 euro. Dat zal vast veranderd zijn
dierenfan schreef:Tip van de dag voor mensen met meewerkende dierenartsen. Neem novacam paard. Veel goedkoper en je hebt 10x zo weinig nodig omdat het 10x zo sterk is. Toen wij 3 grote honden op de novacam hadden. Jaren geleden hoor! Deden we met 1 fles novacam paard 1 jaar en dan heb ik het over 110 kg hond die het dagelijks kregen. Destijds kostte het 36 euro. Dat zal vast veranderd zijn
Nyaleti schreef:dierenfan schreef:Tip van de dag voor mensen met meewerkende dierenartsen. Neem novacam paard. Veel goedkoper en je hebt 10x zo weinig nodig omdat het 10x zo sterk is. Toen wij 3 grote honden op de novacam hadden. Jaren geleden hoor! Deden we met 1 fles novacam paard 1 jaar en dan heb ik het over 110 kg hond die het dagelijks kregen. Destijds kostte het 36 euro. Dat zal vast veranderd zijn
Dit is goedkoop maar zó fout.
Overdosering ligt zo makkelijk op de loer. Dit moet je echt niet aanraden.
lique68: ligt er aan. Praktijken hebben vaak een deal met de farmaceut waardoor ze het een goedkoper kunnen krijgen.
Om die reden wisselt het in sommige praktijken wat je mee krijgt, Inflacam, Metacam of Novacam.