Oude foto maar hier zie je de gal en daaronder reageert ze dus.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Autumnn schreef:Ik heb goede ervaringen met Hollands Kroon en dan vooral met Willem. Sterkte!
kvika schreef:stand van de hoef is ook vrij afwijkend zo op de foto te zien, kan er ook goed mee te maken hebben.
In Leusden zit de Hofstede, niet in Noord-Holland, maar wel echt een fijne kliniek.
Gert-Jan is een super Dierenarts die naar het gehele paard kijkt.
Daarbij is hij ook nog Osteopaat.
Mocht je een stukje verder willen rijden, is dat zeker de moeite waard.
sterkte met je paardje.
TamaraFloor schreef:Loopt ze dan ook echt heel kreupel? Ik vind inslapen wel heel heftig voor een peesblessure. Ik weet natuurlijk niet hoe erg het is maar ik zou haar lekker de wei op gooien en eind van de zomer weer een nieuwe echo maken.
Jet schreef:TamaraFloor, pezen zijn heel slecht doorbloed, daarom lopen ze niet vaak duidelijk kreupel bij dit soort blessures. Dus je kan niet zomaar zeggen: zet het paard een half jaar op de wei en kijk dan weer. Meestal geven echo's wel duidelijk aan waar de blessure zit en bij goede apparatuur is ook te zien of het een oude blessure of een nieuwere is. Dat maakt vaak ook wel uit voor de prognose, net als de schade aan de pees en de plek waar de blessure zit. Aanhechtingsblessures zijn vaak lastig te genezen, omdat het bot dan vaak mee reageert en er dus ook een botvliesontsteking kan zitten. Als ze dan ook nog door de pijngrens heen gaan en gek doen heb je een blessure die verergerd is.
TS, balen van deze blessure, ik ga voor je duimen dat het toch geneest! Dat het laseren maar goed helpt en dat ze niet hoefbevangen gaat worden door de rust. Waar precies zit de blessure aan de diepe buigpees?
Gebruikers op dit forum: Gee, IASCrawler, Shirley__, swartbeessie en 22 bezoekers