Ellekebr schreef:Bedankt!! Dat geeft hoop. Beweging heb ik niet als tip gekregen (ik ga ook Max 2 keer per dag redden ivm werk), maar dat kan ik gaan proberen. Mocht jij gewoon met normaal water spoelen?
Ik had inderdaad wat medische publicaties opgezocht van de operatie en las dat je daarna inderdaad ook nog weken moet spoelen en aan de antibiotica moet (gemiddeld 14 dagen geloof ik).
Ik moest het spoelen van buiten doen. Ik mocht niet direct naar binnen spuiten de beweging moest er voor zorgen dat het pus naar buiten kwam en ik moest zorgen dat de randjes schoon bleven en met een steriele handschoen iedere keer alle korstjes er afhalen. Ik hield het wel met gewoon water schoon.
Bij mij was het zonder operatie ook onmogelijk over gegaan maar mijn eigen dierenarts nam het helemaal niet serieus ik heb dus ook helemaal geen antibiotica gekregen. En de dierenarts bleef ontkennen dat er iets mis was. Uiteindelijk heeft het denk ik een maand geduurd voordat ik mijn dierenarts niet meer geloofde en mijn gevoel heb gevolgd en hem naar de kliniek heb gebracht. Maar jullie zijn al goed bezig dus ik zou het zeker nog even aankijken en goed je best doen...... want die operatie gaat ontzettend veel geld kosten dus het is de moeite wel waard het zo te proberen.

De bovenstaande 5 foto's zijn van het herstel VOOR de operatie. Mijn dierenarts vond dit dus normaal en ik vertrouwde het niet.