Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Grit schreef:Misschien heb je iets aan onderstaande foto's. Verder kan ik je niet helpen, hij heeft ze nu vrijwel nooit meer aan.
In de tijd dat we ze (ook sporadisch) gebruikte, hebben ze nooit gevoelige-/schaafplekken gegeven. Hij liep er zo mee weg. Alleen het aandoen ging niet echt gemakkelijk.
Hij had ze zowel voor als achter en ik kan mij herinneren dat er een voorschoen wat meer draaide. Volgens mij hebben we er ook een keer een verloren (en weer gevonden).
[ [url=m/iECund.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iNi4nN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2vdzlp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EqwMSg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dennis schreef:Ze zijn destijds zo aangemeten door de passervice. Verliezen is een keer gebeurd, draaien ook bij dezelfde hoef. In een kleinere maat paste zijn hoef niet.Deze zijn te groot, dus draaien en verliezen verbaasd mij niet.
Grit schreef:Misschien heb je iets aan onderstaande foto's. Verder kan ik je niet helpen, hij heeft ze nu vrijwel nooit meer aan.
In de tijd dat we ze (ook sporadisch) gebruikte, hebben ze nooit gevoelige-/schaafplekken gegeven. Hij liep er zo mee weg. Alleen het aandoen ging niet echt gemakkelijk.
Hij had ze zowel voor als achter en ik kan mij herinneren dat er een voorschoen wat meer draaide. Volgens mij hebben we er ook een keer een verloren (en weer gevonden).
[ [url=m/iECund.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iNi4nN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2vdzlp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EqwMSg.jpg]Afbeelding[/url] ]