Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kabayo schreef:Hoe kan de weide nu nog nat zijn? Ik zou ze zo snel mogelijk gewoon op het land zetten, daar waar een veulen hoort. Dan maar wat nat. En de zandplekken op het land afzetten met lint. Veulens zijn net baby's en gaan alles in hun mond stoppen
Kabayo schreef:Dan woon je vast onder in Nederland haha. Kan je niet iets afzetten? Of is echt alles zo nat?
Ik denk zolang het veulen op zand staat het dweilen met de kraan open is. Wellicht kan een bal of andere attributen afleiding bieden en eten ze wat minder zand
Kabayo schreef:Hoe kan de weide nu nog nat zijn? Ik zou ze zo snel mogelijk gewoon op het land zetten, daar waar een veulen hoort. Dan maar wat nat. En de zandplekken op het land afzetten met lint. Veulens zijn net baby's en gaan alles in hun mond stoppen
Kabayo schreef:Liever je veulen in een nat weiland dan een graasmasker op..
Horseloverl schreef:Denk dat we oplossing hebben, gaan vanmiddag proberen. Hadden 1 land nog niet goed paard dicht, dat vanochtend voor elkaar gemaakt. Dat land is nat maar zit een hoog stuk in dus gokken we maar. Vanochtend half uur op de bak gehad en toen weer vol gas zand eten dus daarna weer binnen gedaan. Eind van de middag als het iets afkoelt uurtje op dat land proberen want de mams staat ook al 4 weken van het gras af, dus ook daar weer iets om rekening mee te houden. Contact gehad met da en die zegt kuurtje lijnzaadolie van 5 dagen en dan opvolgen met probiotica. Maar het is dus gelukkig opgelost in de turbo, hebben haar er net op gedaan. Altijd ook weer spannend met de eerste keer stroom