Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Skessa_ schreef:De heren van Naussau, zitten volgens mij bij Visdonk in Roosendaal.
Waarom zou je de waardes van PPID nu niet opnieuw kunnen testen?
Vanwege de pijn?
Skessa_ schreef:De heren van Naussau, zitten volgens mij bij Visdonk in Roosendaal.
Waarom zou je de waardes van PPID nu niet opnieuw kunnen testen?
Vanwege de pijn?
_Margarita_ schreef:Van nassau is inderdaad de expert op dit gebied. Wij zijn jaren lang elke 8 weken daar heen gereden. 2,5 uur enkele reis.. maar het was het waard!
capopjekop schreef:Ik zou toch proberen te blijven bellen. Mail kan zo een week overheen gaan, ondanks dat Rob iedere avond kijkt. Ze krijgen heel veel mailtjes. En anders maandag de kliniek bellen. Vermoedelijk willen ze je dan donderdag daar zien zodat ze zelf foto's kunnen maken ook.
lonnie schreef:capopjekop schreef:Ik zou toch proberen te blijven bellen. Mail kan zo een week overheen gaan, ondanks dat Rob iedere avond kijkt. Ze krijgen heel veel mailtjes. En anders maandag de kliniek bellen. Vermoedelijk willen ze je dan donderdag daar zien zodat ze zelf foto's kunnen maken ook.
Dank je ga ik doen. Andere vraag die je misschien ook wel voor me kunt beantwoorden± op de site van Van Nassau zie ik ook A. de Bruijn staan. Deze zit vlakbij ons. Enig idee of die hier net zoveel ervaring mee heeft?