Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gizeppie schreef:Ik mag 20/30 minuten stappen zowel aan de hand als erop. De tussen peesblessure is in milde vorm (wat irritatie bij de aanhechting). Paard is 17 jaar. De vraag is bij de vee arts uitgezet. Hij is ingespoten in zijn si, dit deed hem eerder heel goed.
HarmanyL schreef:Gizeppie schreef:Ik mag 20/30 minuten stappen zowel aan de hand als erop. De tussen peesblessure is in milde vorm (wat irritatie bij de aanhechting). Paard is 17 jaar. De vraag is bij de vee arts uitgezet. Hij is ingespoten in zijn si, dit deed hem eerder heel goed.
Mijne is op SI na exact hetzelfde. Lichte blessure bij aanhechting, paard over 2 weken ook 17![]()
Maar ik doe bijvoorbeeld niet aan alleen lange zijdes draven. Mijn paard wordt kierewiet van heel veel overgangen. Ik wissel ook af met stap buitenritjes. Dus doe het iets meer op gevoel
Gizeppie schreef:Ik heb gelukkig een heel relaxt paard. Je zou hem zo drie maanden weg kunnen zetten bewijs van spreken. Voor hem zijn de rechte lijnen beter, maar dat heeft ook te maken met dat hij het achterbeen eronder moet zetten in de bochten en dat is moeilijk met die artrose