Hij heeft ooit eens het compliment gekregen van de dierenarts dat hij best wel groot geschapen was voor zijn formaat paard, en sinds hij dus op pensioen staat heeft hij de uitdrukking "het allemaal laten hangen" nogal letterlijk genomen. Hij paradeert graag op en neer in zijn weide met zoveel mogelijk er uit, waardoor ik mij ook al afvraag of ik een +18 bord aan mijn weide moet hangen

Maar laat dat nu net het probleem zijn. Vorig jaar heeft hij heel veel wondjes gekregen aan zijn koker en aan de ingang, dat ik in overleg met de dierenarts heel vaak dat heb moeten ontsmetten, want het hele zaakje was enorm gezwollen en ontstoken. Alleen, door dat vele ontsmet werk heb ik nu een overvloed aan smegma, en nu heb ik gezien met het mooie weer en de knutten die er zijn begint het hele drama nu opnieuw want ik heb weer vele wondjes gezien en het begint weer te zwellen. Ik heb nu al geprobeerd ook vaseline aan de ingang te smeren in de hoop dat ze daar dan niet kunnen bijten. Maar ik heb ook geen idee wat ik er nu ook mee moet aanvangen. Weer een hele zomer dat boeltje ontsmetten zorgt ervoor dat ik in de winter ook een smegma drama wordt, en niets doen dan gaan die wondjes ontsmetten en is het hele ding weer ontstoken en is het nog pijnlijker

Iemand die de gouden tip weet?