Na veel te zoeken op google en bokt wil ik toch jullie vragen in dit topic..
Weten jullie ook als er onderzoek mogelijkheden zijn in de borst regio?
Ik weet dat er MRI mogelijk is, maar die kosten...

Of hebben jullie ervaringen?
Ik ga al bijna een jaar van de regen in de drup met mijn paard..
Een stukje van ons verhaal:
Vorige jaar mei: is mijn merrie gevallen in de stal. Paard verre van rad, pijnlijke gezichtsuitdrukking en zere borstpartij. Bij de kliniek geweest: Breukje vlak bij de heup op gelopen. Na een week of 10 rust was ze weer rad.
Vorig jaar juli: Te kort bekapt door de smid. Stok kreupel. Na afwachten toch weer naar de kliniek. Uit verdoofd, de pijn zat onder de kogel. Op de foto's niks te zien. Speciaal beslag van de orthopedische smid. Dit hielp iets maar hield niet over.
Vorig jaar augustus: Bloedzuigers geplaatst op de voeten. De pijn verdween zichtbaar en na 2 behandelingen was het paard weer rad!
Vorig jaar oktober: controle gehad bij de kliniek. Groen licht gekregen om het werk weer op te pakken.
Het oppakken onder het zadel leek eerst wel goed te gaan. Paard leek weer blijer te worden.
Tot we in december de galop weer gingen oppakken. Daarna gaan we steeds een beetje achteruit.
Nu is ze nog steeds gevoelig rond haar borst. Bij de kliniek meerdere keren aangegeven dat ik het borst niet vertrouw, maar ze dacht dat het wel los zou lopen. De fysio heeft deze zelfde bevinden. Maar toch gaat ze achteruit.
Mijn gevoeg is dat het niet klopt. De osteopaat er bij gehad, die heeft ook twijfels (verder heeft ze niet echt wat gevonden. In haar beweging los en aan de longe is goed). Toch wil ik gericht gaan zoeken bij haar borst.
Op het internet kan ik niet echt manieren van diagnostiek vinden. Wie weet weten jullie het? En hebben jullie misschien ervaringen
De kliniek heb ik ook al bericht gedaan, maar ik ben ook wel heel benieuwd naar jullie ervaringen en ideeën!