Mijn paard heeft al een jaar of 3 eind weideseizoen plekken op dr benen. Dit jaar begonnen met laseren en dat gaat goed. Maar het wil niet volledig weg. Sudocreme werkt goed. Het is dit jaar mega mega heftig omdat ik er niet optijd bij was ivm blauwtong onder onze schapen, schaapjes in leven houden stond op 1. Ik heb de plekken gemist en het was doorgeslagen voordat ik er erg in had. Daarna gelijk begonnen met laseren toen ik het zag. Been word dik maar ze loopt overdag het vocht eraf, is er niet ziek van geweest, er komt oranje achtige vloeistof uit. Detox kuur gehad. Been is nooit verbrand geweest oid, ze heeft wat verhoging gehad maar geen koorts.
Ik ben oprecht heel benieuwd of iemand een idee heeft wat dit is? Wel vasculitis of heel iets anders. Vind de huid ook veel te rood. Wat ik nu doe werkt maar ben enorm benieuwd of iemand dit beeld herkent.
Dit was niet op z’n ergst maar herstellende. De hele erge foto’s bespaar ik jullie liever. Het haar ligt zo plat omdat ik het been bandageerde voor zwelling

Dit is nu