Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miereneter schreef:Enkel een balancer. De mijne krijgt Pavo InShape, en daar zit de balancer al in. Alles krijgt hier brok, en daarom krijgt hij de InShape, om niet als enige niets te krijgen. Daarvoor gaf ik de balancer van Vitalbix.
Paard is jong en doet het prima, moet ook niet bepaald sportprestaties neerzetten. Waarschijnlijk zou hij ook zonder de balancer kunnen. Hooi wordt hier ieder jaar getest, is van eigen land.
Als hij een hoestje heeft, meestal rond de seizoenswisselingen, dan krijgt hij Audevard balsamic, de brokjes. Twee keer per jaar, of vaker als ik denk dat het nodig is, krijgt hij een psylliumkuur. Ook in brokjes, anders eet meneer het niet.
O ja, en ze hebben allemaal een liksteen. Ik geloof niet dat de mijne daarnaar omkijkt.
Hieperdi schreef:miereneter schreef:Enkel een balancer. De mijne krijgt Pavo InShape, en daar zit de balancer al in. Alles krijgt hier brok, en daarom krijgt hij de InShape, om niet als enige niets te krijgen. Daarvoor gaf ik de balancer van Vitalbix.
Paard is jong en doet het prima, moet ook niet bepaald sportprestaties neerzetten. Waarschijnlijk zou hij ook zonder de balancer kunnen. Hooi wordt hier ieder jaar getest, is van eigen land.
Als hij een hoestje heeft, meestal rond de seizoenswisselingen, dan krijgt hij Audevard balsamic, de brokjes. Twee keer per jaar, of vaker als ik denk dat het nodig is, krijgt hij een psylliumkuur. Ook in brokjes, anders eet meneer het niet.
O ja, en ze hebben allemaal een liksteen. Ik geloof niet dat de mijne daarnaar omkijkt.
Merk je daar verschil mee met de inshape of ben je je paard echt bewust aan het af laten vallen