Gypsy schreef:Ik had voorheen dus de chevivit op aanraden van mijn da. Toen die niet meer leverbaar was had ik daarover gebeld want ik dacht waarom zelf alles uit gaan pluizen als hij dat wellicht al gedaan heeft. Dus nu heb ik deze capsules:
[ [url=m/6HkK4A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het ene paard eet ze zo op, bij de andere moet ik ze in een wortel verstoppen en dan vind ik ze soms nog keurig onaangetast in de emmer terug.. Dus ja ik had liever de chevivit maar het is wat het is.
Heb je een merknaam of een linkje?
kinel schreef:Ik werk bij dierapotheker.nl. Wij hebben heel veel Supplementen. Misschien kun je daar eens kijken.
Ik zie daar idd ook andere merken bij staan die ik nog niet had gezien, ik ga er straks eens voor zitten. Dank je wel!
Kendra schreef:https://www.paardnatuurlijk.nl/nl/vitesel.html70 mg/kg
Maar rond 75 euro voor 816 gram en poeder.
Ik zie nog wel hier en daar wat Chevivit te koop (wel duurder dan ik gewend was) , dus ga toch maar een voorraadje aanleggen.
Waar zie jij het dan nog te koop? Overal waar ik kijk blijkt op de site het alsnog uitverkocht te zijn. Let even op dat de site petpolnl.nl geen echte site is (oplichting).
@boktverlaten: de marstall bevat seleniumgist, dat schijnt weinig seleniumnatrium te bevatten (het deel wat wordt opgenomen). Weer niet meer hoe het exact zit, in elk geval onthouden dat selenium natrium de variant is die je het beste kan geven. Wel bedankt!