Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Palmera schreef:Ziet de pony wel goed?
Palmera schreef:Ze loopt tegen objecten aan maar je hebt niets gemerkt?
Griffioen schreef:Haha ik denk dat TS het anders bedoelt. Niks aan de pony gemerkt.
Waar loopt de pony tegenaan?
In principe doet een paard dat niet. Die zijn zich al bewust van een vlieg op hun rug.
Nouvel schreef:Ik zou even een dierenarts bellen en haar ogen laten controleren.
Celebi schreef:Zeker als je paard stil gestaan heeft is de balans op een cirkel soms lastiger. Echt vol tegen dingen oplopen is gek, maar als je paard steeds verder naar buiten valt en je corrigeert niet zit ie op een geven moment tegen de omheining aan geplakt. Als daar dan net een hooinet hangt is last minute corrigeren soms lastig. Bij zo'n paaltje hetzelfde, zeker als de houtkleur en het kleur van het zand op elkaar lijken bijvoorbeeld. Naast dat het wellicht verstandig is om te kijken of er niets mankeert zou ik ook even kritisch kijken naar hoe je hebt gelongeerd en of je je paard misschien niet onbewust zelf in de obstakels navigeert. Als ik mijn paard onhandig stuur loopt ie ook wel eens over een pion heen bijvoorbeeld dus ik zou na 1x niet meteen het ergste willen denken hier. Maar kritisch zijn is wel belangrijk en bij herhaaldelijke klachten of meer klachten zou ik natuurlijk wel meteen aan de bel trekken.