Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hwn schreef:Filmpje is idd wel kort, maar vind hem wel goed vlot en enthousiast doorlopen. Een weide is natuurlijk ook geen piste, als die wat oneffen is, kan dat soms vertekenen.
Als je dit filmpje naar de dierenarts zou sturen, zal die vast zeggen dat er wss niets aan de hand is. Ik vind het in ieder geval niet verontrustend, maar als jij verschil ziet met paar weken geleden, tja, dan weet je natuurlijk nooit.
Lindsey_99 schreef:Hoefsmid of bekapper laten komen is de eerste zet. Ziet die niets en is de bekapping in orde dan kun je de DA laten komen.
Janneke2 schreef:Lindsey_99 schreef:Hoefsmid of bekapper laten komen is de eerste zet. Ziet die niets en is de bekapping in orde dan kun je de DA laten komen.
Deze snap ik niet zo goed.
Mijn hoefsmid (volledig gediplomeerd) is een kei in het beoordelen van benen en gangen.
'Ziet mijn hoefsmid geen kreupelheid', dan laat ik de DA met rust.
mavantos schreef:Janneke2 schreef:
Mijn hoefsmid (volledig gediplomeerd) is een kei in het beoordelen van benen en gangen.
'Ziet mijn hoefsmid geen kreupelheid', dan laat ik de DA met rust.
Bij een paard dat keurig bijgehouden wordt en al tijden op dezelfde wijze door dezelfde hoefsmid wordt gedaan ga ik bij kreupelheid echt de hoefsmid niet bellen. Dan ga ik er vanuit dat de hoeven zoals altijd gewoon goed zijn.