Mijne krijgt die van Iris van Gullik. Als ik het goed heb de enige waar levende gisten in zitten. Ik geef het vanwege slappe mest en mestwater. Ik zie resultaat, maar niet veel.
ellepel
Geplaatst: 25-09-23 18:27
ik verkies ook poeder boven voer,omdat er in voer vaak van alles zit wat ik dan geen toevoeging vind. ben zelf wel fan van biosponge
Ik heb ook liever poeder dan voer. Bij een goede kwaliteit meer kans dat de gisten de darmen levend bereiken. Ik vind de Ultimaflor van Groene Os heel goed.
Anoniem
Geplaatst: 25-09-23 18:37
Ik ben heel tevreden over Audevard Bo Yeas Act Ultra. Het werkte met 2 dagen al. Ik gaf het omdat de darmflora van mijn merrie overhoop lag na 2 antibiotica kuren kort na elkaar.
Rensje21
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-23 18:43
Marigo schreef:
Ik heb ook liever poeder dan voer. Bij een goede kwaliteit meer kans dat de gisten de darmen levend bereiken. Ik vind de Ultimaflor van Groene Os heel goed.
Die gisten, is dat hetzelfde gist als in bier? Heeft alcoholvrij bier door de slobber van je paard dan dezelfde werking? Ik vind het zelf als een best gek idee klinken maar ik dacht het wel eens gehoord te hebben.