Wat te doen nu?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

julesenco

Wat te doen nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-23 21:17

Hoi! Even backstory om alles deftig te kunnen uitleggen.. ik heb een verzorgpaard dat technisch gezien niet van mij is, maar langs de andere kant wordt er door de eigenaars gedaan alsof het mijn eigen paard is. Maar omdat er dus nog steeds die ‘legale’ drempel is (omdat ze niet legaal van mij is) is de drempel om zelf behandelingen te betalen groter) maar dus. CaDance heeft tegenwoordig een steeds groter schuurprobleem en we denken dus dat ze last kan hebben van zomereczeem. Ik ben dus beginnen opzoeken hoe ik dit best kan behandelen om het zo gemakkelijk mogelijk voor haar te maken, maar tijdens het zoeken zag ik ook dat dit een symptoom kan zijn van insuline resistentie. CaDance heeft sowieso al een moeilijke relatie met suikers en insuline dus moet hier voor opletten. Nu zou ik eigenlijk graag de dierenarts erbij willen halen om te kunnen zien waar ze nu werkelijk last van heeft zodat ik haar de juiste zorg kan geven maar hier loop ik dus vast. Vraag ik om de dierenarts erbij te halen en zeg dat ik ervoor betaal omdat het mijn idee is of laat ik de keuze bij de eigenaars en wacht ik af?
Ah en als er tips zijn voor schuren/ eczeem altijd welkom!

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Re: Wat te doen nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 21:23

Dubbeltopic vandaar dat ik deze sluit.