Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janderegelaa schreef:Rotstraal is een anaerobe bacterie wat betekent dat ze juist geen zuurstof nodig hebben om te kunnen gedijen. Afdekken is dus echt niet goed. Schoonhouden is het allerbelangrijkst. En inderdaad, modder kan er voor zorgen dat het verergert. Dat stukje kun je beter oplossen.
franteir schreef:janderegelaa schreef:Rotstraal is een anaerobe bacterie wat betekent dat ze juist geen zuurstof nodig hebben om te kunnen gedijen. Afdekken is dus echt niet goed. Schoonhouden is het allerbelangrijkst. En inderdaad, modder kan er voor zorgen dat het verergert. Dat stukje kun je beter oplossen.
Ik zou het ook niet met een verband doen maar eerder met de producten die bestaan voor rotstraal zoals die van unique horn of red horse ofzo. De modder krijg ik met dit weer niet weg, het regent onophoudent. Het is al het hoogtste punt van de weide
prugelpiet schreef:Als de weide zelf verder droog is, zou ik me er nog niet teveel zorgen om maken. Als die maar niet de hele dag in de drek staat. Bij binnenkomst schoonmaken en behandelen. Ik doe er altijd Hypozin in.