Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Het enige waar hij enigszins baat bij heeft zijn kruiden voor zijn darmen. Darmen en longen staan in nauw contact met elkaar ( niet letterlijk maar darmproblemen kunnen longproblemen veroorzaken). Waarschijnlijk was dit vanaf het begin al zo bij hem maar daar kijkt geen enkele DA naar...........uiteindelijk via een KPU test ( omstreden, ik weet het!) die overigens weinig uitwees toch een kruidenpreparaat van Per Naturam gaan geven. Dat heeft hem echt enorm geholpen; hij had ook vaak een opgeblazen buik, die is vrijwel weg. Hij is minder benauwd, normaal waren echt warme dagen een drama en dit jaar viel dat mee. felicity schreef:Ik heb een flexineb en voor gaande jaren medicatie verneveld. Helaas toen van stal moeten wisselen en redt ik het niet meer om 2x per dag te gaan.
Ik ben wel weer bezig om ze dichterbij te krijgen zodat ik weer twee keerper dag kan gaan. Maar ik weet niet wanneer dit lukt tot die tijd zoeken we een ander alternatief.
Bij welke dierenarts kan ik wel terecht die verder kijkt?