pluisje88 schreef:De Hielen gaan zo ook niet beter worden. Het stuk waar hij op staat, dat kattenoortje zeg maar zit totaal op de verkeerde plek. Dit blijft zo, of gaat erger worden, maar beter wordt het op deze manier niet.
Eens.
Op basis van de foto's zeg ik: ga het gauw weer zelf doen, dat ziet er in ieder geval beter uit en verdiep je erin hoe je het nog wat beter kunt doen.
Wat je zelf deed (en laat zien op de foto's) is niet helemaal top maar vrij simpel te verbeteren als je weet wat je aan he doen bent.
Het werk wat de bekapper verricht heeft de situatie duidelijk verslechtert en het is niet aannemelijk dat hij/zij terug gaat naar een situatie die de eerste foto's laat zien, toen je het zelf deed.
Eowyn_95 schreef:Hallo! Ik kaap even dit topic, omdat ik dezelfde vraag heb.
Ik twijfel of ik een nieuwe smid moet zoeken. Wat vinden jullie van deze (achter)hoeven? Ik heb het idee dat hij wel heel plat staat?
Dit is het werk van een smid over de tijdsspanne van een half jaar sinds ik de pony heb. Een andere smid zegt dat er meer van de teen af moet, maar ik weet niet wie het juist heeft.
Nu:
[ [url=m/elZhE3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oktober:
[ [url=m/RS1W9r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben benieuwd, alvast bedankt!
Lees mijn reacties hierboven. Voor jou geldt hetzelfde in de zin dat ie, weer op basis van de foto's, nu slechter (meer achterover) op z'n voeten staat.