Ik was vandaag weer bij mij v.z. pony die ik nou een week doe omdat de eigenaar op vakantie is
Vandaag ik na het rijden haar een wortel gegeven zet haar in de stal kom terug, nog steeds geen wortel op en ze lag
dus ik schrik ga der bij zitten pak een handje bix, wat hooi, en wortel maar ze nam alleen een hapje bix en toen niks meer
Ik in paniek
zie ik mijn vriendin met haar ijslander langs rijden (die had net gelesd) dus ik huilend na haar toe wat moet ik nou enz. zij zegt kijk is of ze opstaat dus ik kijk deed ze na veel moeite! Ga weer ever verder praten ligt ze weer, op een gegeven moment kwamen de eigenaren van dat huis waar daisy dan staat thuis dus ik huilend verteld. Zij zegt doe is zijn dekens af kijken we zo of ze weer gaat liggen, en jawel ze lag weer. Gelukkig woont de dierenarts naast hun dus ik stappen in de bak zij de dierenarts gehaald, hij daisy nageken hij zegt ze ze heeft geen koliek maar ze is niet erg lekker, waarschijnlijk pijn in haar buik daarom eet ze niet. Vraagt die mevrouw komt het door te veel rijden, ik dacht ook bij mezelf "okee" hij zegt zo als je intensief rijd moet alles pijn doen, zoiets was het. Dus de dierenarst gaf daisy een injectie en een paar minuten later at ze haar wortel weer, en ging weer aan de haal met haar bixflesjeMaar komt het nou omdat ik te veel gereden heb?? ik had die dag 50 min. gereden veel overgangen enz. maar ze heeft altijd engergie voor 10 was deze dagen wat minder, maar door rijden kunnen ze toch geen zere buik krijgen enz??
ps. ze is wel 22, maar ze rijd altijd nog pittig
ik vond het nogal hard aankomen hoor dat die vrouw later tegen mij zij dat het mijn schuld was dat het allemaal iets te veel was, en dat ik te veel gereden had
Alsof ik dat men lieve schat oooit aan zal willen doen
Ik ben benieuwd of die vrouw gaat vertellen dat zij denkt dat het komt doordat ik te veel gereden heb!
Dan zal ik dais wel nooit meer mogen doen ofzo
Maar dat zien we dan wel weer