Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:En geef je dan na zo'n injectie geen ontstekingsremmers meer ? ook niet op natuurlijke basis ? Ik kan me voorstellen dat dagelijkse ondersteuning naast zo'n injectie wel fijn zou zijn.
Traumeel druppels b.v.
Sanet schreef:1 stap per keer. Eerst vanmiddag afwachten, ik begrijp dat er al een flinke verbetering is ten opzichte van het begin. Misschien is 3x wel scheepsrecht en kunnen jullie straks wel rustig opbouwen of is juist opbouwen onderdeel van jullie revalidatie. Even 6x zuchten en vanmiddag afwachten.
Nouvel schreef:Ik was met die van mij al 3/4 jaar bezig met het herstel van een blessure aan de peesaanhechting die niet beter werd of wel maar in de opbouw gelijk weer slechter…
Omdat mijn paard ook pssm had werd dat stil staan en beperkt bewegen steeds funester voor zijn hele lijf.
In overleg met de dierenarts toen besloten hem nog een half jaar op wei te zetten om het beide los te kunnen laten en hem nog weer even paard te kunnen laten zijn.
Na dat half jaar was hij helaas eerder verslechterd dan verbeterd dus toen de knoop doorgehakt om hem in te laten slapen..
Zo had hij in ieder geval nog een mooie half jaar gehad…