Bij mij op een pad waar ik vaak lang kom met het hond uitlaten staat een hele zielige pony.
Hij staat daar op het pad met alleen gras verder heeft hij daar geen beschikking over water oid. Voor de rest wist mijn vader mij te vertellen dat hij snachts waarschijnlijk op een stal staat samen met een varken.(geen idee hoe de situatie daar is)
De pony loopt helemaal niet goed, met zn achterbenen in een soort van circels, geen idee of dit komt door lichamelijk ongemak of de ketting waar die mee vast staat. Hij staat ook nog in zn eentje op een open veld zonder beschutting oid
Voor de rest heeft hij nog iets met zn huid, ik zelf vind het wel lijken op een schimmel. Als dat het geval zou zijn zou dat mij ook niet veilig lijken aangezien er vaak mensen/ honden/ paarden langs lopen en hij dan daar wel aandacht bij zoekt.
Ik weet wie de eigenaren zijn maar om die zelf te benaderen vind ik erg riskant.
Ik was zelf van plan om 144 te bellen maar ik wist niet zeker of die hier voor waren en wat ik dan zou moeten zeggen
Voor de rest maakte ik me vooral zorgen over de schimmel, aangezien ik hem ook heb geaaid. Is het verstandig om mn jas enzo voor de zekerheid ook te wassen?