maj0 schreef:Ach wat vervelend.
Ik kan je helaas ook niet echt helpen maar wil je wel een dikke knuffel geven.
Wat betreft de dominantie. Hoe wordt ze gehouden. Komt ze wel gewoon buiten? En is het echt dominantie of heeft ze pijn?
Ik hoop voor je dat je er uit komt.
siskeh schreef:Zijn haar eierstokken etc. ook nagekeken? Of het Diarree veroorzaken kan durf ik niet te zeggen, maar de rest van wat je aangeeft klinkt ook als problemen daarmee.
Marie111 schreef:Al gecheckt op maagzweren?
Ze heeft 24/7 beschikking over goed (liefst onverpakt) hooi?
Gaat het in de zomer op de wei beter?
Wanneer is de tandarts voor het laatst geweest?
Ook al mestonderzoek gedaan en gekeken of er zand in de mest zit? (wij zijn erg tevreden over Worm&Co).
Voor meer tips en adviezen zou je dit bericht ook kunnen plaatsen in de Facebook groep Denken over paarden.
Qya supplementen zijn wij erg tevreden over de producten van Vitalstyle.
In elk geval hoop ik voor je dat je erachter kunt komen wat er aan de hand is.
Chapeau2002 schreef:fokfanaat schreef:als je al zoveel geprobeerd hebt en je paard ;laat in gedrag ook zien dat ze pijn heeft, zou ik haar een waardig afscheid geven.
Ik ben het hier wel mee eens eerlijk gezegd..
appiesjappie schreef:Marie111 schreef:Al gecheckt op maagzweren?
Ze heeft 24/7 beschikking over goed (liefst onverpakt) hooi?
Gaat het in de zomer op de wei beter?
Wanneer is de tandarts voor het laatst geweest?
Ook al mestonderzoek gedaan en gekeken of er zand in de mest zit? (wij zijn erg tevreden over Worm&Co).
Voor meer tips en adviezen zou je dit bericht ook kunnen plaatsen in de Facebook groep Denken over paarden.
Qya supplementen zijn wij erg tevreden over de producten van Vitalstyle.
In elk geval hoop ik voor je dat je erachter kunt komen wat er aan de hand is.
Ze heeft 24 uur per dag hooi in haar hooiruif is onverpakt is helemaal nagekeken op schimmels enzovoort.
Tandarts komt ieder jaar maar ziet niks geks
Mest en bloed onderzoeken zijn geweest
Allerlei suplementen en antibiotica en weet ik veel wat al geprobeerd
monsera schreef:In principe als je echt alles hebt gedaan en je paard blijft ziek dan zou inslapen de eerlijkste en beste optie zijn.
Maar je hebt haar niet op maagzweren gecontroleerd.
Niet op zand in de darmen gecontroleerd.
En de eierstokken zijn niet gecontroleerd.
Ik weet niet wat je dan wel hebt laten controleren, maar alleen bloed en mest onderzoek is in mijn ogen wel wat summier. Persoonlijk zou ik bovenstaande eerst na laten kijken voordat je een keus maakt.
monsera schreef:In principe als je echt alles hebt gedaan en je paard blijft ziek dan zou inslapen de eerlijkste en beste optie zijn.
Maar je hebt haar niet op maagzweren gecontroleerd.
Niet op zand in de darmen gecontroleerd.
En de eierstokken zijn niet gecontroleerd.
Ik weet niet wat je dan wel hebt laten controleren, maar alleen bloed en mest onderzoek is in mijn ogen wel wat summier. Persoonlijk zou ik bovenstaande eerst na laten kijken voordat je een keus maakt.
upendo schreef:Röntgenfoto van de buik.
Maar als ik het zo lees ben je niet met haar op de kliniek geweest? Alle onderzoeken hebben thuis plaatsgevonden?
Gebruikers op dit forum: waikiki_6 en 18 bezoekers