Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
ambers12 schreef:[ [url=m/6AQjHU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oaF2oK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helaas heeft mijn paard al bijna een maand last van deze plekje uit het niets . Een foto met de minste plekjes is van 26 november en die met meerdere plekjes van vandaag 15 december.
Paard loopt ook niet 100% . Geen verhoging . Dierenarts weet zich geen raad en ik ook niet . Eigenlijk alles al geprobeerd. Wie kan mij helpen en heeft een idee wat dit kan zijn en wat ik er aan kan doen .
McGregor schreef:ambers12 schreef:[ [url=m/6AQjHU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oaF2oK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helaas heeft mijn paard al bijna een maand last van deze plekje uit het niets . Een foto met de minste plekjes is van 26 november en die met meerdere plekjes van vandaag 15 december.
Paard loopt ook niet 100% . Geen verhoging . Dierenarts weet zich geen raad en ik ook niet . Eigenlijk alles al geprobeerd. Wie kan mij helpen en heeft een idee wat dit kan zijn en wat ik er aan kan doen .
In welke regio woon je?
pillow schreef:Sintara schreef:Ik heb dit wel eens gezien bij een paard waarbij het ratten bleken te zijn die s nachts op stal aan het paard knaagde
Stond op camera
Serieus wat erg. Stampte dat paard ze niet plat dan.
Flubberboot schreef:Dit lijkt op wat mijn paard ook gehad heeft, pastern dermatitis vasculitis. Mijn paard had korsten en liep kreupel. Zij had het wel iets erger, helemaal om de kogel heen. Was erg rood, veel korsten. Bij ons hielp smeren met hydrocortderm, droog houden en uit de zon houden. Paard heeft nu nergens meer last van.
EvelienKiss schreef:Het lijkt op vasculitis. Wat gek dat je dierenarts daar niet aan denkt. In elk geval biedt een biopt uitsluitsel. Mijn advies is niet te lang aanmodderen, zeker als het vasculitis is. Misschien bij een andere dierenarts, die wel een idee heeft hoe te handelen.
ambers12 schreef:EvelienKiss schreef:Het lijkt op vasculitis. Wat gek dat je dierenarts daar niet aan denkt. In elk geval biedt een biopt uitsluitsel. Mijn advies is niet te lang aanmodderen, zeker als het vasculitis is. Misschien bij een andere dierenarts, die wel een idee heeft hoe te handelen.
Mijn dierenarts zei dat ze dan via de zool van de hoef naar binnen gaan boren naar de plek waar de plekjes zitten . Ik zie het al gebeuren door het boren door de hoef die die van mij er een infectie bij krijgt . Kunnen ze niet gewoon van zo’n plekje een stukje af halen ?
ambers12 schreef:Barbet schreef:Wat naar.
Heeft de dierenarts wel een idee gehad wat het kon zijn, of helemaal niets?
Je zou met je paard naar kliniek kunnen gaan waar ze hopelijk meer kunnen doen?
Nee hij had echt geen idee . We hadden zelfs al van alles geprobeerd. Honingzalf tot hydrocortiderm. Niks helpt