Moderators: balance, Nicole288, Sica, C_arola, Neonlight, Coby, Dyonne
speurneusc schreef:is al te laat denk ik paard kan niet zolang zonder eten stoppen organen er ook mee, lever ligt er al uit zullen de nieren ook zover zijn en eenmaal zover uit, gaan ze niet meer aan. Had minimaal 2 a 3 dagen mogen duren.
tamary schreef:Kliniek is duur en geen garantie op achterhalen oorzaak of succesvolle behandeling.
Kan best dat financiele waarde shet meegespeeld heeft in advies/behandeling DA, of DA vermoed ander onderliggend probleem dat dier zelf moet oplossen, omdat er geen behandeling voor is. Zou dus even met DA overleggen wat redenatie is van behandelingen tot nu toe.
cissy schreef:speurneusc schreef:is al te laat denk ik paard kan niet zolang zonder eten stoppen organen er ook mee, lever ligt er al uit zullen de nieren ook zover zijn en eenmaal zover uit, gaan ze niet meer aan. Had minimaal 2 a 3 dagen mogen duren.
Maximaal 2 a 3 dgn bedoel je zeker?
Snap die dierenarts niet helemaal, zo lang niet eten legt de hele darm stil en om die weer op gang te krijgen is best lastig.
Ben ook bang dat het helaas te laat is voor de pony.
Avalanche schreef:Ik ga mee met het advies om in te slapen.
Ik denk ook in het kader van dierenwelzijn het beste.
Little_Gift schreef:Dat je met een shet niet naar de kliniek wil, is 1 ding maar laat hem dan verdorie onmiddellijk netjes inslapen ipv hem te laten creperen tot die er zelf bij dood valt!
Bah, geen goed woord over voor dit slag mensen gatver!
Little_Gift schreef:Dat je met een shet niet naar de kliniek wil, is 1 ding maar laat hem dan verdorie onmiddellijk netjes inslapen ipv hem te laten creperen tot die er zelf bij dood valt!
Bah, geen goed woord over voor dit slag mensen gatver!
Gebruikers op dit forum: Apacheshadow, Barchetta, Loe_Loe, Nientsje, pyrrhus, rider, Trendiction en 19 bezoekers