Kosten arthroscopie operatie

Moderators: Coby, Dyonne, Nicole288, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

kyrkelover
Blogger

Kosten arthroscopie operatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-22 14:00

Ik vroeg mij af of er nog bokkers waren die recentelijk een arthroscopie operatie bij hun paard uit hebben laten voeren en hiervan de kosten durven/willen delen.
Dit mag uiteraard ook via pb.
Ik heb namelijk het idee dat er ontzettend veel prijsverschil tussen klinieken zit en dat er ook veel verschil zit in wat er wel of niet bij gerekend wordt. Ook vraag ik mij af of er veel verschil zit tussen 1 of bijvoorbeeld 2 gewrichten. Het gaat hierbij dan om zowel chip als ocd operaties.
Moet ik dan momenteel meer aan €900 of eerder richting de €1500 denken.

Ik heb het dan over:
- naverzorging
- Stalling
- Medicijnen
etc.

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 14:03

Helaas kan ik je het niet exact zeggen, maar voor mijn paard (een OCD in het spronggewicht) was 900 euro. Ik durf je niet te zeggen of dit inclusief of exclusief btw was. Het is namelijk door de vorige eigenaren betaald.

Dit was wel inclusief voor en nazorg afgelopen maart. De operatie is netjes gegaan. Over de communicatie naar mij als klant toe was ik niet tevreden. Je bent een nummertje. Was in Bears.
Laatst bijgewerkt door xRivaldo op 06-09-22 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Eatshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 14:06

Het loont echt om even bij verschillende klinieken waar je vertrouwen in hebt een prijsopgave te vragen (zwart op wit), en dan inclusief opname, nazorg en medicatie. Kan zomaar een paar honderd euro uit elkaar liggen.
Dus trek even de stoute schoenen aan en bel een paar klinieken, dat levert je meer op dan prijservaringen van anderen.
Sterkte alvast.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie