Afgelopen zaterdag had ik met mijn Yonah wedstrijd. dit was ongeveer 10min stappen vanaf stal. Eenmaal daar aangekomen wilde ik in de baan aandraven en liep Yonah kreupel, rechtsvoor. (uiteraard direct terug gegaan naar stal).
Nu is afgelopen maandag de dierenarts op stal geweest, en na weet ik het hoeveel keer heen en weer rennen

Het enige, wat ik hiervoor al eens had opgemerkt is dat Yonah vanf juli af en toe een tikje onregelmatig was links achter. Dit waren hooguit 3 passen en ook sporadisch, misschien was dit achteraf een voorteken?

Nu moeten wij aankomende vrijdag om 11:30 naar de kliniek voor verder onderzoek.
Ik vroeg mij af of er ervaringen zijn? Op de woensdag ervoor is de fysio geweest en de vrijdag was hij nog goed..
Yonah is erger kreupel op de linker volte dan op de rechter volte.
Nog wat extra info: Yonah is een 15-jarige friese ruin die ik al vanaf zijn geboorte heb, we hebben op dit moment 9 winstpunten in het M2. 3 jaar geleden heeft hij een blessure gehad (ik heb daar ergens nog een oud topic over). Dit betrof het linker voorbeen, en hier heeft hij geen last meer van. Tevens staat hij voor op ijzers met een zooltje + siliconen.