Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Avalanche schreef:Mij is ooit verteld (maar ik ben geen dierenarts) dat je pas met T61 mag gaan spuiten als het dier zo diep onder narcose is dat het onomkeerbaar is.
Lalahorse schreef:ik vind faar niets raars aan
Lalahorse schreef:Dus daarom mochten de ruiters die er bij wilde zijn eer bij zijn . Dat wad een hele boel
Lalahorse schreef:Blue_Eyes schreef:Ik vind het eerlijk gezegd ook stom om met zoveel man bij een euthanasie te gaan zijn...
Waarom stom . Er waten maar 5 ruiters bij . Plus de eigenaar van de manege . De gene die wilde mochen er bij zijn ik vind faar niets raars aan
Lalahorse schreef:Dus daarom mochten de ruiters die er bij wilde zijn eer bij zijn . Dat wad een hele boel
_Mir schreef:Nooit van gehoord dat je op een manege bij het inslapen mag zijn. Overigens vind ik ook dat zeker een manegepaard met respect en in alle rust ingeslapen zou moeten worden.
Flevolander schreef:volgens mij wordt T61, eigenlijk standaard niet meer gebruikt bij een euthanasie. Wat was de overweging in deze om wel T61 te gebruiken? En is dit een recent verhaal of een ervaring uit het verleden?