Ik weet niet of ik zo een vraag kan en mag stellen maar ik ben op zoek naar dé gouden tip en wie weet heeft iemand die hier.. Mijn 6 jarige welsh pony heeft hoogst waarschijnlijk een stof en pollen allergie, onze paarden tandarts heeft een sterk vermoeden dat dat het is omdat ze niet het jaar rond hoest, ze heeft de hele nazomer en winter niet gehoest en sinds 2 weken begint ze weer met hoesten. Ik rij haar aangespannen en mijn dochter rijd haar onder het zadel, tijdens het draven is het eigenlijk het ergste, maar niet onder het zadel alleen als ze voor de wagen loopt.. weet iemand hier wat ik mijn pony voor extra supplementen kan geven om het voor haar wat dragelijker te maken? Het is dus niet zo dat ze de hele dag staat te hoesten. Maar tijdens het rijden dus wel, ik vind het verschrikkelijk om aan te horen en wil haar ontzettend graag helpen.. Ze krijgt haar vitamine en mineralen brok dagelijks met extra vitamine e en ik rij met een neusnetje Alvast bedankt voor het meedenken groetjes tamara
Dierenarts laten checken? Mijn paard ging in januari steeds meer hoesten, merkte met rijden niets. Blijkt toch astma ontwikkeld te hebben en nu allergies voor stof, op het moment steeds meer briezen dus toch ook maar een neusnetje aan het testen. Daarnaast dagelijks puffen en vernevelen...
Hier op stal een met die combinatie, krijgt gestoomd hooi en ceterizine tabletjes. Misschien nog wel aangevuld met andere kruiden oid. Maar dit is de basis
Ik heb de dierenarts er bij gehad en ik heb Sputolysin gekregen, poeder wat ik over het voer kan doen. Tot nu toe niet meer gehoest... Hooi spoel ik af dat het meeste stof er uit is. Nu hopen dat het zo blijft!