Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Ik zou direct de eigenaren en een dierenarts inschakelen, het klinkt alsof ze een toeval of aanval heeft gehad. Dat kan van alles zijn, een hersenbloeding, neurologisch, vergiftiging etc. Echt gelijk de eigenaar en dierenarts inschakelen!
Hoe oud is de merrie?
AmyJamess schreef:Hebben jullie de temperatuur op gemeten van het paard? Zou ik wel even doen.
In maart heeft mijn pony ook een aanvallen gehad. Had dan ook meer dan 40 graden koorts.
Tot op heden weten we nog niet precies wat het is geweest, maar hij moet ergens een infectie of dergelijk hebben gehad.
Dus zeker even temperatuur opnemen en de DA bellen.
Maddy_Paola schreef:Zo'n soort aanval heb ik wel eerder gezien bij een pony, kwam toen cushing uit, die krijgt nu dus medicatie en oo de goede dosering zijn deze aanvallen verdwenen
luna_memory schreef:Maddy_Paola schreef:Zo'n soort aanval heb ik wel eerder gezien bij een pony, kwam toen cushing uit, die krijgt nu dus medicatie en oo de goede dosering zijn deze aanvallen verdwenen
Daar dachten ik en mijn moeder ook al aan, maar nadat ik naar wat plaatjes had gekeken die hierbij hoorden, zag ik op de meeste dat er dan ook wat met de vacht van de paarden is, maar dat had mijn verzorg paard helemaal niet.
Zou dit het dan nog steeds kunnen zijn?