Diddykong schreef:Een cyclus duurt 21 dagen om en nabij. Dus elke 3 weken is een merrie een dag of 5 hengstig.
Waarom denk je dat het door de hengstigheid komt?
Soof1978 schreef:Ik zit ook aan kissing spines te denken....onder het rijden staakt ze, moeite met aanspringen in galop en lengtebuiging lukt niet. Het spaanse temperament, looplust ontbreekt bij haar.
Aan de longe lopen vind ze ook niks, ze is niet vooruit te branden. En dat voor een paard van 5 jaar en nog niet zolang onder het zadel.
Wat ze wel heel leuk vind is aan de hand wandelen, dan zie je haar opbloeien.
Vanavond komt de dierenarts en dan laat ik weten wat hij ervan vind.
pluisje88 schreef:Soof1978 schreef:Ik zit ook aan kissing spines te denken....onder het rijden staakt ze, moeite met aanspringen in galop en lengtebuiging lukt niet. Het spaanse temperament, looplust ontbreekt bij haar.
Aan de longe lopen vind ze ook niks, ze is niet vooruit te branden. En dat voor een paard van 5 jaar en nog niet zolang onder het zadel.
Moeite met galop en lengtebuiging.. sluit pssm vooral niet uit dan. Let op! Dierenartsen kennnen het niet en nemen het ook niet serieus dus ze komen daar zelf nooit mee. In het geval van pssm moet je er zelf achteraan en kun je niet op een da vertrouwen/wachten is mijn ervaring
Soof1978 schreef:Ik zit ook aan kissing spines te denken....onder het rijden staakt ze, moeite met aanspringen in galop en lengtebuiging lukt niet. Het spaanse temperament, looplust ontbreekt bij haar.
Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, Jaimy_Liam en 5 bezoekers