Orgaanproblemen, welke kliniek?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

DenieesB

Orgaanproblemen, welke kliniek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-22 18:52

Hi all,

Nadat ik voor mijn andere paard heel fijn ben doorverwezen naar Heesch voor problemen in het bewegingsapparaat (uiteindelijk artrose in de rug) ben ik benieuwd welke kliniek jullie echt aanraden voor het vermoeden van hormonale/orgaan problemen.

Ik vermoed dat er iets niet lekker zit van binnenuit en wil dit dus graag laten onderzoeken, denk aan problemen met misschien eierstokken, maag of misschien wel iets heel anders. Dus, welke kliniek zijn jullie hierbij echt tevreden? Ook Heesch of misschien een totaal andere?

Waar in het land maakt overigens totaal niet uit. Ik hoor graag jullie ervaringen!

DenieesB

Re: Orgaanproblemen, welke kliniek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-22 09:20

Niemand? Ik wil graag zo snel mogelijk informeren en een afspraak maken bij een kliniek dus ik hoop nog op ervaringen voor een goede kliniek mbt inwendig onderzoek. Heesch staat namelijk vooral bekend om het uitstekend opsporen van vage kreupelheden, maar niet het inwendige stukje.

Ik verwacht zelf overigens dat het vooral gezocht moet worden binnen hormonale afwijkingen of afwijkingen rond de eierstokken.

SUSANNEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 09:31

In mijn omgeving staat Utrecht altijd bekend als de juiste kliniek hiervoor met hele goede internisten. In Utrecht hebben ze mijn paard toen heel fijn geholpen bij maag/darm problemen. Wij hebben inderdaad ook een andere voor kreupelheden.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 09:50

Ik heb de ervaring zelf niet, maar inderdaad staat de kliniek in Utrecht bekend om interne geneeskunde.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 09:54

Interne geneeskunde in Utrecht is idd wel een kliniek die goed doorzoekt.
Soms wel door je paard op te nemen en meerdere onderzoeken te kunnen doen en evt te herhalen.

DenieesB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-22 11:37

Onwijs bedankt voor jullie reacties!

Ik heb inmiddels weer flink gezocht en ben inderdaad in de richting van Utrecht of Lingehoeve gekomen. Jullie bevestigen tot nu toe mijn vermoeden dat Utrecht wellicht het meest kundig is hiervoor. Ik ga informeren bij hen.