Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MRIIIS schreef:Die van mij (6 jarige kwpner) krijgt Pavo Ease en Excel. Ik geef 1 schep per dag en als ze heeft gewerkt 1,5 (verdeeld over 3 voerbeurten). Verder onbeperkt hooi. In het Maagzweer topic staan vast meer tips
Overigens staat ze nu stil ivm maagzweren.
fenijro_tani schreef:MRIIIS schreef:Die van mij (6 jarige kwpner) krijgt Pavo Ease en Excel. Ik geef 1 schep per dag en als ze heeft gewerkt 1,5 (verdeeld over 3 voerbeurten). Verder onbeperkt hooi. In het Maagzweer topic staan vast meer tips
Overigens staat ze nu stil ivm maagzweren.
Deze heb ik ook gehad! Werkte geweldig, smaakte ook goed volgens mij.
FurryFamily1 schreef:Hoi, ik heb 2 jaar de lannoo gastro cubes gevoerd. Onlangs mee gestopt en na 8 weken zoiets had mijn merrie terug last. Er moet dus toch iets in zitten wat werkt. Alleen is het fel in prijs gestegen, dus ik ga dadelijk nog eens terug de Havens Gastro+ proberen. Hier kreeg ze 2j geleden dunne mest van, maar wie weet lag dat toen aan wat anders, dus ik probeer het nog eens. Lannoo heeft verder nog veel mooi voer dat erg laag is in suikers en zetmeel (fibre cubes, fibermix,...). Mijn merrie blijft ook moeilijk op gewicht en hiervoor geef ik haar nog Lannoo Muscle Plus rijstzemelen en equifyt Zupa bij.