Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Albert schreef:Als de oorzaak direct na de gebitsbehandeling is ontstaan ligt het voor de hand ook daar eerst de oorzaak te zoeken. Zijn de kiezen te glad gemaakt? Hoeveel moet de onderkaak opzij voor de kiezen elkaar raken?
Wildgirl schreef:Het is zo'n 2 weken na de behandeling ontstaan, de kiezen zijn niet te glad(was ook mijn eerste gedachte) en de mobiliteit is goed. Dat is uiteraard uitvoerig gecheckt.
Wildgirl schreef:@guusje hoe zag de behandeling eruit qua frequentie?
Hier vanmorgen toch weer proppen en zichtbaar meer moeite met brok en slobber, ik kan me voorstellen dat het spierpijn is van de behandeling van gisteren.
@tamary ik ben bekend met maagproblemen bij paarden helaas en ik heb niet dit vermoeden, ook osteopaat constateerde geen gevoeligheid daar.
ellepel schreef:heb je de foto’s van het gebit?
kan best zijn dat het toch te glad is en ik weet dat niet alle tandartsen dat dan zullen toegeven.
kijk in elk geval of je kort fijn hooi kunt voeren,dat kauwt makkelijker.
mooi dat het hu goed gaat, hopen dat het zo blijft!
jazzejam schreef:Misschien lees ik er overheen maar heb je haar al eens op pijnmedicatie gehadt? Hier verschillende keren gehad dat pijn niet uit de tanden kwam maar uit kaakgewricht of kaakspier. Dan geeft pijnmedicatie bij ons gelijk enorme verlichting.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers