Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mandy73_unes schreef:Een Paard kan zeker hooikoorts hebben. Mijn paard heeft dat ook, vooral als t erg warm is. Weet niet of t seizoen nu al begint (hoop t niet) Vorig jaar ben ik al in maart begonnen met druppels van puur pollen om haar een beetje het weide seizoen door te helpen. Ik heb ze gelukkig bij huis staan dus kan haar in de gaten houden, zodra het te heftig wordt gaat ze vd wei af en krijgt ze een slowfeeder met droog hooi en dan zakt t ook wel weer wat af. Ze heeft zo erg gestaan dat ze de hele dag met haar neus in de waterbak stond om de jeuk kwijt te raken en de hele dag stond te schudden met haar hoofd, zo sneu.
Sil1985 schreef:Mandy73_unes schreef:Een Paard kan zeker hooikoorts hebben. Mijn paard heeft dat ook, vooral als t erg warm is. Weet niet of t seizoen nu al begint (hoop t niet) Vorig jaar ben ik al in maart begonnen met druppels van puur pollen om haar een beetje het weide seizoen door te helpen. Ik heb ze gelukkig bij huis staan dus kan haar in de gaten houden, zodra het te heftig wordt gaat ze vd wei af en krijgt ze een slowfeeder met droog hooi en dan zakt t ook wel weer wat af. Ze heeft zo erg gestaan dat ze de hele dag met haar neus in de waterbak stond om de jeuk kwijt te raken en de hele dag stond te schudden met haar hoofd, zo sneu.
Wat sneu zeg![]()
Ik zag het die van mij dus ook afgelopen zaterdag doen toen er wat wind stond.
Waar kan je dat kopen? En helpt het wel wat?