Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Siersma schreef:Ik laat dus niet testen maar kijk naar mijn pony. Zeker nu in de SR verhoog ik sowieso maar mocht ik door de rest van het jaar zien dat ze achteruit gaat verhoog ik ook. Testen zegt eigenlijk niet zoveel. Kan zelfs zijn dat de waardes prima zijn maar het klinische beeld niet. Dan kun je beter zelf de medicatie aanpassen. Ik zie liever een blij paard methoge waardes dan een paard dat goed op de medicijnen staat want de waardes zijn goed maar dan heel depri is
Kidde schreef:Siersma schreef:Ik laat dus niet testen maar kijk naar mijn pony. Zeker nu in de SR verhoog ik sowieso maar mocht ik door de rest van het jaar zien dat ze achteruit gaat verhoog ik ook. Testen zegt eigenlijk niet zoveel. Kan zelfs zijn dat de waardes prima zijn maar het klinische beeld niet. Dan kun je beter zelf de medicatie aanpassen. Ik zie liever een blij paard methoge waardes dan een paard dat goed op de medicijnen staat want de waardes zijn goed maar dan heel depri is
Is dat op eigen initiatief om de dosering te verhogen in het najaar? Ik heb daar nog nooit van gehoord eigenlijk? Hier laat ik wel altijd testen en met de medicatie (normale dosering) zijn ze dan ook in het najaar goed.