Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nessinator schreef:Ik snap dat jullie nieuwsgierig zijn, maar waarom zijn zijn exacte symptomen belangrijk?
Ik ben namelijk niet op zoek naar een diagnose, maar naar een antwoord op of het de moeite waard is om door te buffelen en een diagnose te laten stellen, gezien alles wat we al weten zónder dat daar een diagnose uit voort is gekomen.
nessinator schreef:Ik snap dat jullie nieuwsgierig zijn, maar waarom zijn zijn exacte symptomen belangrijk?
Ik ben namelijk niet op zoek naar een diagnose, maar naar een antwoord op of het de moeite waard is om door te buffelen en een diagnose te laten stellen, gezien alles wat we al weten zónder dat daar een diagnose uit voort is gekomen.
Gini schreef:Eens naar een andere kliniek gaan. Verder vraag ik me ook af of er echt geen enkel handvat is, geen enkele basis vanwaaruit je verder kan gaan zoeken? Volgens de Lingehoeve heb je een kerngezond paard, helemaal niets gevonden, geen verdere pistes als basis voor verder onderzoek?
Maar uiteraard kunnen we je niet echt helpen als je maar weinig info wilt geven (wat je goed recht is, maar dan moet je ook de beperkingen aan onze kant snappen). Want in principe zou ik nu perfect kunnen zeggen dat je het paard maar met pensioen moet doen en er verder niet al te veel geld meer in moet stoppen, maar waarop zou ik dit advies gebaseerd hebben? Ik weet niets van het paard, wat er al gedaan is, wat niet, wanneer de problemen de kop opsteken, wat die problemen zijn,... Met andere woorden: ik zou zo maar wat roepen in het ijle.