Ik wil geen negatieve reacties ten behoeve van de stal, daar is mijn bericht niet voor bedoeld. Anders maak je maar een eigen topic aan.
Hallo allemaal,
Mijn haflinger staat sinds 2 maanden in een rusthuis voor oude en of geblesseerde paarden en pony's. Dit is de Lindehoeve in Emst.
Ze heeft het heel erg naar haar zin! En ik ben heel blij dat ik haar zo een fijne oude dag kan geven. Ze blijft van mij en ik betaal ook netjes stalling.
Nu vroeg ik mij af of er meer mensen, zijn of haar paard/pony ook bij dit rusthuis hebben staan, en er misschien behoefde is om een app groep op te stellen.
Gewoon voor de klets en leuk contact.
Ik zelf loop nu tegen het feit aan dat ik mijn haflinger,voor de 3de dag, niet op de camera heb gezien. Op de gekste tijden heb ik gekeken maar ik loop haar telkens mis. De afstand met de auto is 1,5 uur rijden (enkele reis),dus even langs om te kijken is best een reis.
De eigenaar van de stal ga ik natuurlijk niet lastig vallen met de vraag, "of het goed gaat met mijn pony?"
Ik heb ook afgesproken "geen bericht is goed bericht" dus ik ga er van uit dat het goed met haar gaat.
Stel dat we een app groepje hebben, kunnen we contact met elkaar maken om dit soort vragen aan elkaar te stellen. Bijvoorbeeld; "heeft iemand vandaag paardje die en die gezien?" En het lijkt me ook gewoon leuk om te weten wie de eigenaar van wie is.
Dus mijn vraag; zijn er mensen die dat ook handig vinden, en in zo'n app-groep willen. Óf bestaat er al zo'n groep
van dit rusthuis?
Ik ben benieuwd.