Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tessebes schreef:Ik vind het er niet gek uitzien. Ik denk dat je goed in de gaten moet houden of er geen ontsteking ontstaat. Verder zou ik stoppen met de betadinescrub, dat is vrij agressief en maakt ook nieuwe cellen kapot. Je kunt in water wat betadineoplossing doen en daarmee spoelen. Eventueel met wattenschijfjes of met een spuitflesje.
Tessebes schreef:Ik vind het er niet gek uitzien. Ik denk dat je goed in de gaten moet houden of er geen ontsteking ontstaat. Verder zou ik stoppen met de betadinescrub, dat is vrij agressief en maakt ook nieuwe cellen kapot. Je kunt in water wat betadineoplossing doen en daarmee spoelen. Eventueel met wattenschijfjes of met een spuitflesje.
FriesWytske schreef:Tessebes schreef:Ik vind het er niet gek uitzien. Ik denk dat je goed in de gaten moet houden of er geen ontsteking ontstaat. Verder zou ik stoppen met de betadinescrub, dat is vrij agressief en maakt ook nieuwe cellen kapot. Je kunt in water wat betadineoplossing doen en daarmee spoelen. Eventueel met wattenschijfjes of met een spuitflesje.
Valt wel mee met de betadine scrub. Ik heb nu een enter die tot een paar weken terug een hele diepe wond heeft gehad. En die is nu gewoon dicht aan het gaan. Liever goed ontsmetten, dan een bacterie er in.