Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Brainless schreef:Mest hij goed en is de paraffine al gepasseerd?
Zolang dat laatste niet het geval is, zit de verstopping er nog.
Brainless schreef:Mest hij goed en is de paraffine al gepasseerd?
Sokje_6 schreef:Brainless schreef:Mest hij goed en is de paraffine al gepasseerd?
Ook het eerste wat ik me afvroeg inderdaad. Heeft hij gemest, en zie je daar iets van de paraffine in terug? Mijn DA omschreef dat als een soort 'glimmende drollen'.
Ik zie nu je bericht, nog geen mest is voor mij een reden om DA weer te laten komen. Overigens mocht het paard hier niet eten tot er mest uit kwam; ik weet niet of dat standaard is. Maar dus ook geen hooi en niet op de wei.
Deemster schreef:Brainless schreef:Mest hij goed en is de paraffine al gepasseerd?
Gisteren heeft hij niet gemest. Tijdens het opvoelen in de avond heeft de dierenarts er wel wat mest uitgehaald.
Tot nu toe heb ik ook nog geen mest gevonden, dus ook niet met paraffine.
Amy223 schreef:Hoe lang zit hij nu verstopt?
Niet te lang mee wachten als er niets uit komt... Verder kun je colosan geven, dat kan sowieso geen kwaad.
bigone schreef:Blinde darm niet op zijn plek, nog niet gepoept en nog steeds pijn. Opladen echt.
Deemster schreef:Brainless schreef:Mest hij goed en is de paraffine al gepasseerd?
Gisteren heeft hij niet gemest. Tijdens het opvoelen in de avond heeft de dierenarts er wel wat mest uitgehaald.
Tot nu toe heb ik ook nog geen mest gevonden, dus ook niet met paraffine.