Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bigone schreef:Beide benen? Geen ervaring mee maar met eentje wel. Ging goed, samen met de buitenkant van de hoef iets lager zetten (in plaats van de binnenkant zoals velen doen) nooit weer last gehad. Wanneer je twee benen doet houd er dan wel rekening mee dat ze nooit weer op rust kunnen staan.
BigBen schreef:Mediale knieband doorsnijden is niet ideaal. Veroorzaakt instabiliteit van het gewricht, en op termijn hogere kans op artrose.
Wildgirl schreef:BigBen schreef:Mediale knieband doorsnijden is niet ideaal. Veroorzaakt instabiliteit van het gewricht, en op termijn hogere kans op artrose.
Dat is ook mijn ervaring + dat het geen garantie is dat het werkt.
Heb je er al eens een goede hoefsmid bij gehad TS en dit gecombineerd met de juiste training?
xLV schreef:Hallo allemaal!
Mijn ruintje word binnenkort geopereerd aan zijn knietjes. Zijn achter knietjes slaan te vaak op slot wat dus ook veel pijnklachten geeft aan mijn ruintje.
Nu worden dus binnenkort zijn kniebandjes doorgehaald, hebben jullie daar ervaringen in? Hoe beviel het bij jullie paard/pony? Wat is het resultaat?
Het gaat btw om een knietje
Hoor graag jullie mening
Mvg
kimmie1 schreef:xLV schreef:Hallo allemaal!
Mijn ruintje word binnenkort geopereerd aan zijn knietjes. Zijn achter knietjes slaan te vaak op slot wat dus ook veel pijnklachten geeft aan mijn ruintje.
Nu worden dus binnenkort zijn kniebandjes doorgehaald, hebben jullie daar ervaringen in? Hoe beviel het bij jullie paard/pony? Wat is het resultaat?
Het gaat btw om een knietje
Hoor graag jullie mening
Mvg
Ik heb je pb gestuurd.