Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
2312 schreef:Hij heeft dus inderdaad nog niet gelopen gezien zijn leeftijd. Voor zover ik weet is het niet mogelijk om een chip op deze plek operatief te verwijderen.
Wel geeft de DA aan dat hij nog nooit een paard is tegengekomen die er daadwerkelijk last van had.
2312 schreef:Hij heeft dus inderdaad nog niet gelopen gezien zijn leeftijd. Voor zover ik weet is het niet mogelijk om een chip op deze plek operatief te verwijderen.
Wel geeft de DA aan dat hij nog nooit een paard is tegengekomen die er daadwerkelijk last van had.
2312 schreef:Beste Bokkers,
Ik zit in het midden van een evt aankoop van een paard. Hij is al röntgenologisch gekeurd en scoort op de straalbenen een 2 vanwege een distaal fragment. Het paard is nog jong (2 jaar) en komt rechtstreeks uit de opfok. Verder een heel nuchter paard en beweegt prima.
Nu vroeg ik mij af wat jullie mening hierover is?
Schiet maar raak!
2312 schreef:Het gebruiksdoel is voor de (dressuur)sport. Het paard is gekeurd door hun eigen DA en heb daarna die van mij dus geraadpleegd en dat is dus degene die aangaf dat hij er nog geen problemen van heeft gezien.
@janderegelaa waar wordt het fragment een 4 gescoord? In NL?
Suzanne F. schreef:Een fragment kan toch nooit een 2 scoren? Klinkt heel raar in ieder geval.