Heeft iemand enig idee wat dit is?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Horseloverl

Heeft iemand enig idee wat dit is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-21 21:46

Hoi!

Lang verhaal kort. Mijn merrie heeft een grote bult langs haar uier sinds gisteren. Eerst 1 grote hangende bult, deze is nu lang en plat, en nu is er duidelijk een ontsteking te zien bij haar uier. Ook is het warm en pijnlijk
. Dierenarts is geweest. Eerst novacam geven zodat het niet kan uitbreiden. Als er morgen geen verbetering is komt hij weer kijken. Er is dus een semi verbetering als in dat de grote bult kleiner is geworden, maar nu is hij platter en breder. Dierenarts komt dus sowieso morgen maar ik ben benieuwd of iemand enig idee heeft wat dit kan zijn. Ik heb net een mengsel van aloe Vera en propolis erop gesmeerd. Merk dat ze dit wel erg fijn vind. Ze is verder 0,0 ziek, goed in dr doen, goed etend, poept normaal, wel heel hengstig.

Afbeelding

Afbeelding

Utixo

Re: Heeft iemand enig idee wat dit is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 21:55

Wat een raar iets! Als het morgen nog niet weg is zou ik er toch even een echo op zetten denk ik...

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-21 22:01

Utixo schreef:
Wat een raar iets! Als het morgen nog niet weg is zou ik er toch even een echo op zetten denk ik...

Ja vind ik dus ook. Ik kan er ook echt geen vinger op leggen wat ht zou kunnen zijn

Earth

Re: Heeft iemand enig idee wat dit is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 22:12

Ja ik zou sowieso verder zoeken aangezien ze veel hengstig is. Zal me niks verbazen als dat met elkaar in verband staat.