ivy_power89 schreef:In dit geval is hij gewoon zuiver (ik zie het uiteindelijk ook, maar andere zien gewoon echt geen onregelmatigheden en ik geloof ook wel dat het zo is)
Maar ik wordt gewoon moe van mijzelf, dat ik het niet los kan laten.
Nee, maar dat gebeurt denk ik ook niet meer volledig.
Ik zie altijd wel wat en moet dingen loslaten.
Alleen al dat ik na alle ervaringen 2 tellen mijn adem inhoud als ik naar buiten loop, zegt genoeg.
Na laatste nare ochtend slaap ik alleen maar nog meer op geluiden en loop ook rustig naar buiten. Maar niet kijken, geeft ook geen rust, dus check maar weer. Wordt niet gewaardeert door de paarden
Het is ook echt lastig. Mijn merrie was 19 en voor ons toen oud, was broodmager, dus gaf haar nog een paar maanden. Mn ruin met blessures was toen14 dus opeens jong.
Maar zij werd ouder en ouder en elke keer zei ik; maar zij is 20,21,22,23, 24 etc.
Maar die eronder werden ook 19, 20, 21, 22 etc en zijn dan opeens nog jong...
Ik behandel die merrie als porselein, waar zij zich zelf nog jong en fit vindt. Als een idioot kan rondrennen, gek doet etc. Soms draai ik echt om.
En dan zie ik mensen die niks met hun paard doen, er niet naar omkijken en nooit iets hebben.......Tja
Het zal ook in "ons" zitten om je zorgen te maken. Mijn man is gek op de dieren, doet alles voor ze, maar kan het geheel afsluiten, hoort en ziet niks, loopt onbevangen naar ze toe etc. Ondanks alle ellende die we hebben meegemaakt en de verliezen.