Hallo. Veel gelezen op deze pagina's, maar ik kom er niet uit. Morgen bel ik de veearts weer maar ben op zoek naar ervaringen van jullie. Afgelopen oktober is mijn fjord x fries van 17 jaar geopereerd aan 7 sarcoiden tussen schacht en billen. We gingen voor 2 stuks, maar onder narcose zag de arts er nog meer die nog mini en onderhuids waren. Alles weggehaald, 6 weken stilstaan, hechtingen verwijderd, weer op de wei en alles scheurde open, verschrikkelijk bloedbad. Het genas weer, maar later kwamen er agressievere sarcoiden terug op sommige plekken, vooral op 2,1 op schacht, 1 op lies. 4 rondes behandeld met dermequin op advies chirurg, geen resultaten anders dan groter en groter wordende sarcoiden. Chirurg wil hem terug zien, ik wil niet meer naar kliniek, en arts komt niet thuis behandelen. Opnieuw snijden geloof ik niet in, heb zoooooveel spijt vd operatie. Nu las ik veel over Virex hier. Hebben jullie eerst verergering gezien voordat het rustig werd? Mijn paard is de liefste, heeft me 5 maanden laten klooien tussen de achterbenen zonder te slaan maar hij is er klaar mee