Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kookaburra schreef:Dat is altijd een lastige. Niemand kan in het hoofd van de pony kijken.
Als de fysio aangeeft dat wandelen aan de hand geen probleem is, dan is het dat ook niet. Al is een uur wel erg langMaar mooi kalm aan doen de volgende dagen en de wandeltochten niet te lang maken. Heeft de fysio daar ook iets over gezegd?
Sas_Mon schreef:Ik zou vooral willen weten waarom het paard kreupel is. Als hij artrose heeft word ie van wandelen een stuk beter dan van op stal staan bv. In de meeste andere gevallen zou ik mijn paard (weide) rust geven als ie kreupel is. Zeker als ie maar een beetje kreupel is en het tijdelijk is. Ik zou er vooral geen uur mee gaan lopen. Als ie kreupel blijft of ook in stap kreupel is zou ik de DA bellen voor een kreupelheidsonderzoek.
_lotteeee schreef:Als je denkt dat het aan de hoeven ligt, is een uur wandelen misschien niet het meest verstandige om te doen.
Helaas kan niemand vanaf de laptop zien wat wel of niet mogelijk is.
Als de kreupelheid aan houd, is het misschien toch verstandig om erachter te komen waar het daadwerkelijk vandaan komt.
Zo kan je het ook gaan oplossen en weet je beter wat je wel/niet kan doen met de pony.