Wat is wijsheid na gek verstappen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Horseloverl

Wat is wijsheid na gek verstappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-21 20:47

Hoi allemaal

Mijn paard gaf vanmiddag een bok in de wei waarna het leek alsof haar knie op slot Schoot. Ze stond ff te trekken met het been en liep daarna een paar passen kats kreupel. Hierna liep ze weer aardig normaal, wel wat stijf. Vanavond ff aan de longeerlijn gehad om te kijken en ze loopt stijf vanuit het bekken, staart heel hoog maar niet kreupel. Ze maakt haar passen gewoon neit af. Donderdag komt de Ostheopaat en laat dr gewoon maar even een week vrij. Is het wijsheid om daarvoor nog even de dierenarts te bellen of zal ik afwachten wat de Ostheopaat zegt? Vooral deze vraag omdat het leek dat dr been pijn deed maar ze nu toch vanuit dr bekken niet lekker beweegt

Mayasfrenk

Re: Wat is wijsheid na gek verstappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 20:52

Ik zou het die 2 dagen aan kijken. Mits het paard niet extreem pijnlijk toont etc. Als er iets veranderd zou ik wel de dierenarts bellen. Maar je hebt best kans dat het morgen/ overmorgen ook al een stuk beter is. Maar zonder het paard gezien te hebben is dat natuurlijk lastig beoordelen. ( wat voor de 1 al stok kreupel is, vind en ander misschien reuze meevallen. )

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-21 20:54

Mayasfrenk schreef:
Ik zou het die 2 dagen aan kijken. Mits het paard niet extreem pijnlijk toont etc. Als er iets veranderd zou ik wel de dierenarts bellen. Maar je hebt best kans dat het morgen/ overmorgen ook al een stuk beter is. Maar zonder het paard gezien te hebben is dat natuurlijk lastig beoordelen. ( wat voor de 1 al stok kreupel is, vind en ander misschien reuze meevallen. )

Nee dat gelukkig niet. Vanmiddag wel toen stond ze echt een poosje krom, nu stond ze weer ontspannen in de rug. Ze liep echt een paar passen op 3 benen dus vandaar dat ik beetje bezorg ben

axel_1997

Re: Wat is wijsheid na gek verstappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 21:11

ik zou voorlopig de osteopaat afwachten. Het hoeft niet direct ernstig te zijn (KAN wel HOEFT niet). Als je zelf met je enkel zwikt o.i.d. hink je ook een paar stappen maar meestal is het met een halve dag wel weer over. Bovendien denk ik dat een dierenarts van buitenaf niet zo heel veel meer ziet dan een osteopaat.